hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > نظارت مداوم جریان ترافیک در شب‌های قدر توسط شهرداری قم

نظارت مداوم جریان ترافیک در شب‌های قدر توسط شهرداری قم

نظارت مداوم جریان ترافیک در شب‌های قدر توسط شهرداری قم

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در شب‌های قدر چند دستگاه دوربین کنترلی و نظارتی در تقاطع‌ها و معابر پر تردد سطح شهر نصب می‌شود و نیروهای کشیک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم بواسطه آن‌ها بر جریان ترافیک نظارت می‌کنند.

علی نیک در گفتگو با خبرنگار سایت خبری رویداد ایران اظهار کرد: بر اساس تصمیم هیأت مدیره سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در شب‌های قدر به خودروهای شخصی که بعد از ساعت ۹ اقدام به پارک خودروی خود در پارکنیگ می‌کنند بجای کارت، قبض دستی ارائه می‌شود و در همان بدو ورود ۲ هزار تومان هزینه از آنان دریافت می‌شود تا در هنگام خروج از پارکینگ برای پرداخت قبض معطل نشوند و بتوانند به سرعت برای خوردن سحری خود را به منزل برسانند.
 
وی اضافه کرد: در اصل برای خودروهایی که پس از ساعت ۹ وارد پارکینگ می‌شوند هزینه مدت زمان ۴ ساعت پارک در پارکینگ لحاظ می‌شود؛ البته اگر خودرویی قبل از اتمام مراسم شب قدر قصد خروج از پارکینگ داشته باشد ما به تفاوت هزینه پارک به صاحبش بازگردانده می‌شود.
 
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اذعان کرد: پرسنل‌های سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری در شب‌های قدر به صورت آماده باش قرار دارند.
 
نیک افزود: اگر معابر و خیابان‌ها در شب‌های قدر درگیر ترافیک نشوند پارکینگ خودروها در مدت زمان ۱۵ دقیقه با هماهنگی‌ها و تدابیر صورت گرفته تخلیه می‌شوند و مردم می‌توانند خود را به سرعت به منزل برسانند.
 
وی تصریح کرد: در شب‌های قدر چند دستگاه دوربین کنترلی و نظارتی نیز در تقاطع‌ها و معابر پر تردد سطح شهر نصب می‌شوند و نیروهای کشیک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم ناظر هستند و در صورت مشاهده مشکلات و گره‌های ترافیکی آن را به اطلاع نیروهای سازمان حمل و نقل و همچنین نیروهای پلیس می‌رسانند تا به سرعت برای روان‌سازی جریان ترافیک اقدام شود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد