hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > آماده‌باش ۴۴۰ نفر نیروی عملیاتی سازمان آتشنشانی در شب‌های قدر

آماده‌باش ۴۴۰ نفر نیروی عملیاتی سازمان آتشنشانی در شب‌های قدر

آماده‌باش ۴۴۰ نفر نیروی عملیاتی سازمان آتشنشانی در شب‌های قدر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در مجموع ۴۴۰ نفر نیروی عملیاتی سازمان آتشنشانی در شب‌های قدر در آماده باش کامل قرار دارند و به منظور تأمین ایمنی مراسمات شب‌های قدر خدمت‌رسانی می‌کنند.

عباس جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار سایت خبری رویداد ایران با اشاره به آمادگی‌های صورت گرفته توسط سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم به مناسبت شب‌های قدر اظهار کرد: استقرار خودروهای ایمنی در سطح شهر در قالب ۲۴ ایستگاه فعال آتشنشانی در شب‌های قدر صورت می‌گیرد.

وی افزود: ۶ دستگاه موتور سیکلت مجهز به دستگاهAFT  در مکان‌های پر تراکم از جمله حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، مجتمع امام خمینی(ره) گلزار، کوه خضر(ع)، مدرسه امام موسی کاظم(ع) و چند نقطه دیگر از بعد از افطار تا پایان مراسم‌های شب قدر مستقر می‌شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اضافه کرد: AFT خاموش‌کننده‌های ویژه‌ای هستند که روی موتور قرار داده می‌شوند و در مکان‌هایی که تراکم جمعیت زیاد است و یا امکان تردد ماشین به راحتی وجود ندارد از آن‌ها استفاده می‌شود.

جعفری با اشاره به سایر اقدامات ایمنی انجام شده به مناسب شبهای قدر بیان کرد: بازدیدهای ایمنی از حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران و دیگر مساجد و تکایای سطح شهر توسط سازمان آتشنشانی قم صورت گرفته و دستورالعمل‌های ایمنی برای این مکان‌ها صادر شده است.

وی اذعان کرد: در مجموع ۴۴۰ نفر نیروی عملیاتی سازمان آتشنشانی در شب‌های قدر در آماده باش کامل قرار دارند و به منظور تأمین ایمنی مراسمات شب‌های قدر خدمت‌رسانی می‌کنند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد