hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > خانواده شهدا وایثارگران‌ اسوه های صبر و استقامت هستند

خانواده شهدا وایثارگران‌ اسوه های صبر و استقامت هستند

استاندار قم با اشاره به نقش خانواده شهدا و ایثارگران در تبیین اندیشه ها و آرمان های شهدا، خانواده شهدا را اسوه های صبر و استقامت دانست.

به گزارش خبرنگار سایت خبری رویداد ایران دکتر بهرام سرمست استاندار قم به مناسبت سالروز  آزادی خرمشهر با خانواده شهدای دفاع مقدس دیدار کرد.

استاندار قم در این دیدارها ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، به سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: ایثارگران در عملیات بیت المقدس، با جان نثاری، حماسه آزادی خرمشهر را رقم زدند.

سرمست خانواده شهدا را اسوه صبر و استقامت دانست و اضافه کرد: مردم و مدیران موظفند در مسیر خدمت به این عزیزان و انجام وظایف محوله تمام اهتمام خود را بکار برند.

وی پایداری و صلابت نظام جمهوری اسلامی را مرهون خون شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران دانست و ادامه داد: باید قدردان این فداکاری ها باشیم و در عمل پایبندی به آرمان های شهیدان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی  باتاکید بر لزوم‌ سرکشی مدیران به خانواده معظم شهداو ایثارگران  خاطر نشان کرد: این برنامه ها باید در طول سال استمرار داشته باشد 

در ابتدای این جلسه مشاور هماهنگی امور ایثارگران استاندارو مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران به بیان گزارشی از اقدامات استان در حوزه خود پرداختند.

لازم به ذکر است در این جلسه استاندار قم از خانواده شهیدان وکیلی ناطق و خلیلی با اهدای لوح تقدیر کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد